امیر مؤمنان در کلامی فرموده است: ای بندگان خدا پیش از آن که باورها و کردار شما مورد ارزیابی قرار گیرد ، خود را بسنجید و قبل از اینکه به حساب شما برسند، از خودتان حسابرسی نمایید. عباد الله زنوا انفسکم من قبل آن توزنوا و حاسبوها من قبل ان تحاسبوا. انسان اگر بداند که به اندازه لقاء خدا و بهشت می ارزد، هرگز خود را به گناه و پستی و رزیلت نخواهد آلود. 1
در روایتی دیگر از امام علی (ع) آمده است: آگاه باشید که جانهای شما، بهایی جز بهشت ندارد، پس مواظب باشید که آن را به کمتر از آن نفروشید. انه لیس لانفسکم ثمن الا الجنه فلا تبیعوها الا بها
میر مؤمنان در کلامی فرموده است: ای بندگان خدا پیش از آن که باورها و کردار شما مورد ارزیابی قرار گیرد ، خود را بسنجید و قبل از اینکه به حساب شما برسند، از خودتان حسابرسی نمایید. عباد الله زنوا انفسکم من قبل آن توزنوا و حاسبوها من قبل ان تحاسبوا. انسان اگر بداند که باندازه لقاء خدا و بهشت می ارزد، هرگز خود را به گناه و پستی و رزیلت نخواهد آلوداگر انسان به شناخت خود و ارزیابی کرده و نا کرده های خویش بپردازد ، خود را اسیر هوا و هوس های نفسانی نمی سازد . انسان اگر به شناخت خود بپردازد، در می یابد که روح او پذیرش حکمت لقمانی را دارد و نباید آن را اسیر خس و خاشاک عالم ماده سازد.
دوستان عزیز بیایید در آستانه این سال جدید با خود عهد کنیم که سال 1390 هجری شمسی را نقطه عطفی در زندگی خود قرار دهیم و شروع کنیم به رها شدن از بندهای تعلقات بی ارزش مادی و بکوشیم کمی هم به معنویتمان بپردازیم چون لحظات عمر به شتاب می گذرند و من و شما را به آن لحظه اجتناب ناپذیر می رسانند که پس از آن نه سال جدیدی خواهد آمد و نه فرصتی ....
بیایید همدیگر را از ته دل دعا کنیم و از خدا بخواهیم لحظات تک تک ما را به یاد خودش آباد کند و لحظه ای رهایمان نکند . سال خوبی داشته باشید دوستان عزیزم انشااللهسال نو مبارک
به نام خداوند مهرو ماه
نوروز نوید بهار است، و دیدار خویشان ؛
چه بهتر که برای دیدار بهار دلها ” امام عصر علیه السلام ” تلاش افزونتری کنیم
--------
به نام آفریننده اسلام و ایران
مبارکمان باد وزش نسیم بهاری در ایران اسلامی ؛
امید که بوی خوش مهر ” فرمانفرمای ایمانیان و وارث او امام زمان علیهما السلام ” بر جانمان بتابد.
_________
سپاس آفریننده بهاران را
دوست عزیز ؛
فرارسیدن بهار و خاطرهی تقارن اولین غدیر و نوروز بر شما مبارک باد.
همواره شاداب و «غدیری» و بهاری باشید.
__________________
ستایشمان بهار آفرین را
فصل بهار یادآور آغاز زیستن نو ، مبارکتان باد ؛
امیدواریم با چشم به راهی دیدار ”امام زمان علیه السلام” صفحه ی جدیدی در کتاب زندگیمان پدید آید .
_________
به نام خداوند بهاران
تابش خورشید نوروز ، گرمی آفتاب جهان افروز ، ”امام زمان رواحنا فداه” مبارکتان باد ؛
دوام پرتو مهرش را بر همگان آرزومندیم .
_______
سپاسمان آفریننده ی بهاران را
دوست عزیز ؛
فرارسیدن بهار و خاطره ی تقارن اولیّن غدیر و نوروز بر شما مبارک باد .
همواره شاداب و « غدیری » باشید .
________
ستایش مان بهار آفرین را
فصل بهار یادآور آغاز زیستن نو ، مبار کتان باد ؛
امیدواریم با چشم به راهی دیدار " امام زمان علیه السّلام " ، صفحه ی جدیدی در کتاب زندگیمان پدید آید.
_____
به نام خداوند بهاران
تابش خورشید نوروز ، گرمی آفتاب جهان افروز ، " امام زمان ارواحنا فداه " مبار کتان باد ؛
دوام پرتو مهرش را بر همگان آرزومندیم .
__________
به نام خداوند مهرو ماه
نوروز ، نوید بهار است و دیدار خویشان ؛
چه بهتر که برای دیدار بهار دلها " امام عصر علیه السّلام " تلاش افزونتری کنیم .
____________
به نام آفریننده ی اسلام و ایران
مبارکمان باد وزش نسیم بهاری در ایران اسلامی ؛
امید که بوی خوش مهر فرمان فرمای ایمانیان و وارث او امام زمان علیهما السّلام " ، بر جانمان بتابد .
_______
به نام اسلام آفرین
افتخارمان است به کشورمان ایران ، به دینمان اسلام ، به مهرمان بر امیر مؤمنان تا امام زمان ارواحنا فداهم
چه روزهای مناسبی است برای شکوفایی جانمان در پیروی آنان.
___________
به نام آفریننده ی کمال
کمال طبیعت در بهاران برایمان کمالات روحی ، اعتقادی و اخلاقی را تداعی می کند
با پیوند روحی با معلمان آفرینش امیرمؤمنان تا امام عصر علیهم السلام بر شما و خانواده گرامی باد.
هان مردمان ! این علی است فرمان روای شمایان . . .
__________
در شکوفایی طبیعت وطنمان تجدید پیمان می کنیم با فرمان فرمای ایمانیان علی علیه السلام به یاد خاطر ه ی اولین غدیر در نوروز.
در بهاران گل ها شکوفایند و ما نیز به الهام از آن ها گامی در تقرب به اسوه های آفرینش می داریم
با آرزوی پیروزی در سیر کمالات برای شما!
_________
تجدید نوروز و عید ، یاد آور تجدید حیات موجودات زنده است
چه زیباست در گردش طبیعت ما نیز حیات تازه یابیم و درستی ها را در چشم انداز خود قرار دهیم
______________
تجدید نوروز و عید ، یاد آور تجدید حیات موجودات زنده است
چه زیباست در گردش طبیعت ما نیز حیات تازه یابیم و درستی ها را در چشم انداز خود قرار دهیم
_____
نوروز، روزهای دیدار دوستان و آشنایان است و فصل هدیه
هدیه ی گران سنگ « خطابه ی غدیر » را از یاد نبریم.
_________
در روزهای فروردین به سپاس بهاران ، خویشان خود را دیدار کنیم
و برترین خویشاوندان ، امام پرده نشین را نیز از خاطر نبریم.
________
اولین غدیر در سال دهم هجری یادآور همزمانی با بهاران نوروز
برترین کادو نوروزی، متن سخنرانی پیامبر اکرم در غدیر (( خطابه ی غدیر )) است.
__________
ترک گناه یکی از بهترین عیدی های نوروز را از یاد نبریم.
در هنگامه ی تحویل سال بر سفره ی هفت سین ، از خداوند محول الاحوال
شتاب در ظهور پدر غایب از نظر را مسئلت داریم.
________
با شلیک توپ سال نو ، صدای نهیب شیطانیان را منهدم کنیم
و با رحمانیان دیدار عید . سلام بر تو ای بهار دل ها !
(( مهدیا )) کاش در لحظه ی تحویل نوروزی پای بر سفره ی هفت سین نیاز قلب دوست داران
بگذاری و با نگاهی بهار ما را به بهاران رسانی
_______
خدایا
در سفره ی هفت سین امسال
تحویل نوروزی ، یار سفر کرده ی عاشقان را
بازگردان و دیده های بی فروغشان را نیرو بخش !
طبیعت به استقبال شکوفه های بهار ی می رود
چشم به راهان یار دیرینه نیز در تب و تاب میهمان نوروزی در سوز و گداز
که : (( خدایا در ظهورش شتاب کن . ))
جانا ! کی می آیی که با آمدنت سال و ماه و هقته و روز تحویل گردد
و جان در پیکر انسان ها دمیده شود ای مسیحا دم .
ای آفتاب نوروز ، ای خورشید بهار ، ای ماه شب های فراقَ
دل شدگان ، بیا !
______
فصل نو ، روز نو ، افق تازه :
بهار مبارک باد و چه با شکوه که تازگی روزمان را با ترک گناه آغاز کنیم که فرمودند
هر روز که در آن مخالفت با خداوند نشود آن روز عید است .
دوست عزیز با فرا رسیدن فصل بهار و نوروز چه زیباست .
________
گفته ی پیامبر اکرم (ص) را عملی کنیم و مضمون خطابه ی غدیر را به خویشان
ابلاغ کنیم که : بایسته است این سخن را حاضران به غایبان و فرزند داران به فرزندان تا برپایی رستاخیز ابلاغ کنند .
___________
نوروز، و اولین غدیر هم زمان بودند امروز نیز شادیمان
را با وارث غدیر تقسیم و شیعیان او را از کرامات او آگاه کنیم .
________
بهاران شکوفایی طبیعت است و باز شدن گل ها
یاد آور لزوم شکوفایی اعتقادات و اخلاق
امید که سال نو بهتر باشیم .
_________
مبارک باد فرا رسیدن نوروز امید که با ظهور حضرت بقیه اللّه ارواحنا فداه
نوروز واقعی را دریابیم.
در بهار و نوروز دیدار خویشان فرصتی است طلایی ، چه شاداب که زیبایی ها را به هم منتقل کنیم .
_______
هان ! در فصل بهار مردمان بهاران را به یاد آوریم و خزان گلشن عمر ها با یاد او به بهار مبدل سازیم
و دعا کنیم بر وزش نسیم بهاری او .
هان ! پدر ! در بهاران امسال نیز به یاد تو در لحظه ها ی استجابت دعا ( تحویل سال )
برای آمدنت دست به نیایش برمی داریم که (( خداوندا در ظهورش بشتاب ))
ای ماه تاب آسمان دوران غیبت ،
بیا ای خورشید روز ظهور ! ای آخرین ذخیره ی خداوند
ای که گفتی هیچ مشکل چون فراق یار نیست
گر امید وصل باشد آن چنان دشوار نیست ، بیا و نوروز ما را عید کن
ای سرو چمن بهاران ما
با نیم نگاهی در نوروز امسال
هر روزمان را تو روز کن .
_______________
ای بلبل فروزان عشق
در تحویل سال صدای دل نوازت
را از کنار خانه ی کعبه به گوشمان برسان .
ای گرمی و روشنی بهار ظهور
به فصل خزان غم و جدایی غیبت مان پایان ده .
_______
پروردگارا !
با فرا رسیدن بهار ، نسیم بهاری حیات آفرین را برسان .
مهربانا ،
مهربان ترین پدر را در اول نوروز بر سفره های عیدانه حاضر کن .
در جمع خانواده در لحظه ی نیایش تحویل ،
در نوروز امسال ، پد ر را به جمع ما برسان .
یا محول الحول و الاحوال ...
امام پرده نشین ما را در هنگامه ی طلوع خورشید ماه فروردین در جمع ما قرار ده .
________
ای خورشید نوروز
ای ماه بهار
ای نسیم نوروز
ای امام زمان 7
گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم
چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی
ای سرو ناز آفرینش ، قامت دوست دارانت خمیده شد
بیا و با گرمی مهرت ، در فصل بهار به عصر خزان مان پایان بخش .
میلاد فرخنده یازدهمین
گل بوستان امامت و ولایت
امام حسن عسگری علیه السلام
بر شیعیان مبارک
دست بیفشانید و عود بسوزانید
که یازدهمین مسافر بهار، از راه می رسد
قدم هایش را شکوفه باران کنید!
آمد سیزدهمین حلقه از منظومه نور،
سیزدهمین آیه از سوره عترت
و سیزدهمین ساقی میخانه عشق
آن که می آید، شکوه آسمان، عظمت زمین،
صداقت ایمان و نجابت آب است.
بهار از نامش شکوفا و عشق از یادش لبریز است!
بهار تازه و گل تازه و چمن تازه
ستاره یار و فلک یار و دورگردون، یار
هر آن که بر گل رخسار تو گشاید چشم
بهار را چه کند؟ ای به «چهر» رشکِ بهار!
تو آمدی و کوچه های مدینه را
باران شکوفه پوشاند؛
آمدی و آینه ها، به پابوسی ات،
آب های جهان رابه انعکاس برخاستند.
آمدی، تو یازدهمین چراغ پرفروغ ولایت باشی.
ولادت با سعادت باب المهدی (عج)
امام حسن عسکری علیه السلام مبارک باد
یاحسن بن علی ایهاالعسگری
آمدی تا شب های بی ستاره را در ماه غرق کنی
و دست های تنها مانده را بگیری
و تا خدا بالا بکشی
ولی حق حسن العسکری ای آن که قضا
مجری امر تو و بنده رای تو بود،
نه همین جای تو در سامره تنها باشد
که به دلهای محبان تو جای تو بود
می آید امروز؛ یازدهمین ستاره،
یازدهمین ماه، امام ثانیه های سلوک،
امام جبین بر افروخته ازجلای جان،
از کثرت طاعت، از اوج خشوع.
ولادتش مبارک باد.
رجعت، امرى حتمى الوقوع است و این امر منحصر به برخى از صلحا و اشقیا مىشود. امام حسین(ع)نخستین مراجعت کننده به دنیا است و پس از انتقامگیرى از پدیدآورندگان فاجعه عاشورا و گستردن صلح و صفا و آرامش در عرصه گیتى، مدت بسیارى را به اداره امور عالم و حاکمیت بر جهان بشریت مى پردازند.
"رجعت " را که عبارت است از "بازگشت گروهى از مؤمنان خالص و طاغیان و کفار بسیار شرور بعد از ظهور حضرت مهدى(ع) و در آستانه رستاخیز "1 باید از جمله امورى دانست که اعتقاد بدان خاصه پیروان مکتب تشیع است. و از جانب امامان بزرگوار شیعه(ع)، تأکیدات فراوانى بر اعتقاد بدان وارد گردیده است؛ تا بدانجا که در حدیثى از امام جعفر صادق(ع)، عدم ایمان به آن، همسنگ و هموزن انکار ایشان قرار داده شده و کسانى را که بدین موضوع اعتقاد ندارند، خارج از دایره »امامت و ولایت« معرفى فرمودهاند:
« از ما نیست کسى که ایمان به رجعت نداشته باشد...»2
باید دانست؛ امر رجعت اگر چه در ابتدا براى ما آدمیان - که محصور در حصار مادیات هستیم - شگفتآور و عجیب به نظر مىرسد، و به همین دلیل گاهى در این امر شک و تردید مىنماییم و حتى زمانى هم پا را فراتر نهاده و به انکار آن مىپردازیم !!
ولى اگر عقل معاداندیش را که با حجابهاى هوى و هوس پوشیده نشده باشد به کار گیریم و در این امر کمى اندیشه کنیم؛ خواهیم دید که بنا به چندین و چند دلیل عقلانى، وقوع رجعت، جاى هیچگونه استبعاد و شگفتى ندارد و نیز اگر در آیات قرآن کریم، غور و بررسى نماییم؛ بدین نکته پى مىبریم که در این کتاب آسمانى، دهها آیه وجود دارد که هر یک به نوعى اثبات کننده موضوع رجعت مىباشند و نه تنها آیات قرآن کریم که احادیث و روایات بسیارى را در کتب معتبر حدیثى مىتوان مشاهده کرد که بروقوع رجعت تأکید دارند.
و اما همان طور که از تعریف رجعت که در صدر این نوشتار ذکر شد، برمىآید، رجعت یعنى اعتقاد به بازگشت «مؤمنان خالص» و «کفار و ظالمان خالص»، آنانکه در طول حیات دنیوى خود جزو رهبران و سردمداران ایمان و کفر محسوب مىشدهاند، و بدین ترتیب در مىیابیم که امر رجعت تنها شامل عدهاى از انسانها مىشود و نه همه آنها! همانطور که در حدیثى از امام جعفر صادق(ع)، مىخوانیم که فرمود:
« رجعت عمومى نیست بلکه جنبه خصوصى دارد؛ تنها گروهى بازگشت مىکنند که ایمان خالص یا شرک خالص دارند.»3 و مطابق این حدیث شریف از جمله کسانى که در هنگامه رجعت به این عالم برمىگردند کسانى هستند که در ایمان، خالص و ناب بودهاند و به تعبیر رساتر، امام مؤمنان و مولاى صالحان و مقتداى پرهیزگاران گردیدهاند، که یکى از آنها سالار شهیدان و سرور آزادگان حضرت ابا عبداللَّهالحسین(ع)، است، که در برخى از آیات قرآن کریم و نیز تعداد کثیرى از روایات و احادیث به رجعت آن حضرت تصریح گردیده است و آن را امرى حتمىالوقوع دانستهاند، که ذیلاً به دو نمونه از آیات قرآن کریم و تعدادى از روایات اسلامى که در خصوص رجعت آن حضرت وارد شده است اشاره مىنماییم:
الف) رجعت امام حسین(علیه السلام) در قرآن کریم:
همانطور که قبلاً گفتیم در قرآن کریم پیرامون مسئله رجعت و نیز رجعت حسین بن على(ع)، آیات فراوانى وجود دارد تا بدانجا که گفتهاند: «در قرآن 18 آیه صریح در باب رجعت هست»4 و از جمله این آیات، آیات ششم و هفتم از سوره مبارکه نازعات مىباشد: «در آن روز که زلزلههاى وحشتناک همه چیز را به لرزه درمىآورند و به دنبال آن حادثه دومین رخ مىدهد.»
این دو آیه شریفه اشاراتى دارند به حوادثى که قبل از وقوع قیامت و رستاخیز روى مىدهند که از جمله آنها زلزلهاى وحشتناک است که همه چیز را درهم ریخته و نظام جهان را دگرگون مىسازد.
«حضرت امام جعفر صادق(ع)، در (تأویل) این آیه شریفه فرمودهاند:
«لرزاننده حسین بن على(ع)، و حادثه دومین، على بن ابیطالب(ع)، است. نخستین فردى که (در رجعت) قبر او شکافته شده (و از آن بیرون مىآید) و خاک را از سر مىزداید، حسین بن على(ع) است.»5
و نیز در این زمینه باید به آیه 6 از سوره مبارکه اسراء اشاره کرد، که خداوند عزیز در این آیه مىفرماید:
«آنگاه شما را روبهروى آنها قرار داده و بر آنها غلبه دهیم و به مال و فرزندان نیرومند، مدد بخشیم و عده جنگجویان شما را بسیار گردانیم.»
این آیه شریفه نیز طبق روایتى که از امام جعفر صادق(ع)، وارد گردیده، به موضوع رجعت امام حسین(ع)، اشاره دارد، چرا که آن حضرت فرمود: اول کسى که به دنیا برمىگردد؛ حضرت امام حسین(ع)، و اصحاب او و یزید و اصحاب او خواهند بود. پس همه ایشان را بکشد مثل آنکه ایشان کشتهاند چنانچه حق تعالى فرموده است: ثم رددنا لکم...»6 و باز در روایت دیگرى امام صادق(ع)، در تأویل همین آیه فرماید: «... ثم رددنا لکم الکره علیهم» اشاره است به خروج امام حسین(ع)، با هفتاد نفر از اصحابش... و به مردم گویند که این حسین است که بیرون آمده است تا مؤمنان شک در او نکنند و بدانند که دجال و شیطان نیست و حضرت قائم در آن وقت در میان ایشان باشد...»7.
با توجه به دو آیه فوقالذکر این نکته به دست مىآید که امر رجعت و نیز رجعت امام حسین(ع)، از نظر این کتاب آسمانى امرى شدنى خواهد بود و به همین دلیل جاى شگفتى در آن وجود ندارد.
ب) رجعت امام حسین(علیه السلام)، در روایات:
یکى از منابع چهارگانه فقه اسلامى، حدیث و سنت است و به همین خاطر براى اثبات بعضى از احکام، قواعد و اعتقادات دینى ناگزیر از رجوع به احادیث و سنن منقول از پیامبر(ص)، و ائمه(ع)، هستیم، که این مطلب درباره »رجعت« نیز صادق است. یعنى براى پى بردن به کم و کیف رجعت، در کنار استدلال به قرآن کریم و عقل، باید از احادیث و روایات نیز بهره گرفت.
باید دانست درباره امر رجعت و حوادث پیرامون آن، روایات و احادیث فراوانى در کتب روائى و حدیثى مضبوط است. تا جایى که «شیخ حر عاملى در کتاب الایقاظ منالهجعه بالبرهان على الرجعه، 600 حدیث [درباره رجعت] روایت کرده است.»8 ولى از آنجا که بحث ما پیرامون رجعت امام سوم(ع)، است، فقط به برخى از روایاتى که در آنها به رجعت آن حضرت تصریح گردیده مىپردازیم.
روایت اول:
قطب راوندى و دیگران از جابر ازامام محمد باقر(ع)، روایت کرده است که حضرت امام حسین(ع)، در صحراى کربلا، پیش از شهادت فرمودند: ... اول کسى که زمین شکافته مىشود و از زمین بیرون مىآید من خواهم بود و بیرون آمدن من موافق مىافتد با بیرون آمدن امیرالمؤمنین و قیام قائم ما...»9
این روایت که علامه مجلسى آن را در حقالیقین آورده است بر این نکته تصریح مىفرماید که اولین رجعت کننده در هنگامه رجعت، امام حسین(ع)، است و در این مورد، احادیث فراوانى نقل گردیده که نمونهاى از آن را قبلاً و در شرح آیات سوره مبارکه نازعات نیز ذکر کردیم.
روایت دوم:
« ...عیاشى از حضرت امام جعفر صادق(ع)، روایت کرده است که اول کسى که به دنیا برمىگردد حضرت امام حسین(ع)، است و اصحاب او و یزید و اصحاب او، پس همه ایشان را بکشد مثل آن که ایشان را کشتهاند.»10
در این روایت علاوه بر آنچه قبلاً بدان اشاره نمودیم یعنى اولویت امام حسین(ع)، در رجعت، به رجعت اصحاب آن حضرت و نیز مخالفان و دشمنان ایشان هم اشاره گردیده و همانطور که ملاحظه مىشود تصریح گردیده که در واقعه رجعت، گوئى صحنه حماسه آفرین عاشورا بار دیگر تکرار گردیده و مجدداً مقاتلهاى بین آن حضرت و سپاه یزید درمىگیرد که سرانجام و عاقبت آن، پیروزى و غلبه سپاه امام(ع)، بر سپاه کفر است و در واقع انتقام فجایع حادثه عاشورا از یزیدیان گرفته مىشود.
و البته این انتقامگیرى از ظالمان و ستمگران، تنها منحصر به واقعه عاشورا نبوده، بلکه مطابق روایتى که از امام کاظم(ع)، وارد شده، در هنگامه رجعت بسیارى از مؤمنان از دشمنان خود، طلب حقوق پایمال شده خویش را مىنمایند و علاوه بر آن از عدهاى از دشمنان خود، انتقام مىگیرند :
«...ارواح مؤمنان با ارواح دشمنان ایشان به سوى بدنها برمىگردند تا حق خود را از ایشان استیفاء کنند. هر که ایشان را عذاب و شکنجه کرده باشد انتقام از او بکشند و...»11
روایت سوم :
«... از حضرت امام محمد باقر(ع)، روایت گردیده که اول کسى که در رجعت برخواهد گشت حضرت امام حسین(ع)، خواهد بود و آن مقدار پادشاهى خواهد کرد که از پیرى، موهاى ابروهاى او بر روى دیدهاش آویخته شود.»12
مطابق این روایت و روایات مشابه دیگر، در هنگامه رجعت براى برخى از ائمه(ع)، دورانى است که در طى آن در پهنه گیتى به حکمرانى پرداخته و حکومت مىنمایند، که از جمله آنها امام حسین(ع)، است که دوران حاکمیت آن حضرت بسیار طولانى خواهد بود.
باید دانست که از این روایت استفاده مىشود که فاصله بین قیام حضرت صاحب(ع)، و رجعت تا وقوع رستاخیز و برپا شدن قیامت، فاصلهاى طولانى خواهد بود که در این فاصله همانطور که گفتیم عدهاى از اولیاى الهى حکومت مىکنند و دنیا، روزگارى سرشار از صلح و صفا را به خود خواهد دید. دورانى که نشانى از ظلم و ستم وجود ندارد و «نیکان به دیدن دولت ائمه(ع) خوشحال شده و دیدههاى ایشان روشن مىگردد...»13.
از آنچه گفتیم نتیجه گرفته مىشود که اولاً امر رجعت، امرى حتمى الوقوع است و ثانیاً این امر منحصر به برخى از صلحا و اشقیا مىشود و نه همه آنها، که از آن جملهاند، امام حسین(ع)، که نخستین مراجعت کننده به دنیا است و پس از انتقامگیرى از پدیدآورندگان فاجعه عاشورا و گستردن صلح و صفا و آرامش در عرصه گیتى، مدت بسیارى را به اداره امور عالم و حاکمیت بر جهان بشریت مىپردازند.
در بخشی از وصیتنامه شهید حاج حسین خرازی آمده است: شخصی هستم معتقد به انقلاب اسلامی ایران، رهبری و ولایت حضرت امام خمینی روحی له الفداء در عصر غیبت امام زمان(عج) و از مردم میخواهم که پشتیبان ولایت فقیه باشند.
حسین خرازی
بدن شما به طور روزانه مقداری امواج الکترو مغناطیسی دریافت می کند
شما امواج الکترو مغناطیس را که ازتجهیزات الکتریکی استفاده می کنید و نمی توانید هم کنار بگذارید دریافت می کنید.
همچینین از طریق لامپهای روشن که حتی برای یک ساعت هم خاموش نمی شود شما
منبعی هستید که مقدار زیادی امواج الکترو مغناطیسی دریافت می کنید ، به عبارت دیگر شما با امواج الکترو مغناطیسی شارژ می شوید بدون اینکه بفهمید سر درد دارید !